

The University of Adelaide, South Australia.
Spring has sprung. October 2013.
" and Allah is sufficient as a friend, and Allah is sufficient as a helper. (4:45) "
I can't wait to go home, but I have Thermodynamics test tomorrow which is worth 7.5% of the final marks.
Okay. I don't 'keep calm and snap on' sangat nowadays, because I am busy thinking of what assignment to do next, which one need to be submitted this week, what lecture notes to be printed, yadaaa yadaaaaaaaaaa..... krooh krooh.
and.. I will be facing APM exam in just another two weeks, and another two exams after that. I need to shop chochs to bring back to Malaysia, packing barang, I need to think deeply, mana baju yang perlu bawa balik and mana tak. Okay, banyak shopping baju Cotton On kat sini, because Cotton On lah baju paling murah kat sini bila ada sale. Balik Malaysia rasanya memang I will never ever tengok kedai Cotton On pun because dah muakk. Okay dah, lapar.
Tak sabar nak balik Maalaysiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Boleh start nyanyi lagu balik kampung dah sekarang.among the food that I want to eat once I touch down Kuala Lumpur:
KFC, Krushers KFC, Wedges KFC, Auntie's Anne, Pisang Goreng, Karipap tepi jalan, Nasi Lemak, Ikan Keli, Ikan, Ikan, Ikan, Ikan, tak nak ayammm-- dah puas sangat ahri hari makan ayam je -_-"", Roti Canai, Air Tebu, Secret Recipe, segala jenis roti dekat The Baker's Cottage, cheese tart, TAK NAK SUSU DAH WOI, gemuk sebab terlebih susu dah ni, Kuew Teow Goreng Basah , Mi Goreng Mamak, Maggi Goreng Pelita Mamak, Kuih ketayap, Lemang Lemang Lemang, Rendang Ibu, (mungkin buat hari raya sendiri. LOL), Oreo Chocholate Coolblog, segala jenis kuih tradisional. Sate daging, sate ayam. Roti John......list bersambung sampai puas hati dapat makanan.... muahahaha
okbai.



No comments:
Post a Comment